Skip to main content

Povračilo dobroimetja na računu ob menjavi ponudnika mobilne telefonije

Obveščamo, da so predplačniki mobilne telefonije upravičeni do povračila morebitnega preostalega dobroimetja, ki bi jim ostal na računu, če se odločijo za zamenjavo operaterja, kar do sedaj ni bilo možno.

Novi Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) namreč predpisuje, da mora operater uporabniku predplačniških kartic izplačati naloženi denar, ki je ostal na uporabnikovem predplačniškem računu . To pravico ZEKom-2 določa v 5. odstavku 196. člena: »Naročnik, ki je potrošnik, lahko v primeru predplačniških storitev od prenosnega izvajalca ob predložitvi ustreznega dokazila, iz katerega izhaja povezava z določeno številko, zahteva povračilo morebitnega preostalega dobroimetja. Prenosni izvajalec sme v zvezi z izplačilom zaračunati administrativne stroške le pod pogojem, da so bili ti vnaprej dogovorjeni s pogodbo. Pri tem višina teh stroškov ne sme presegati dejanskih stroškov, ki jih ima prenosni izvajalec z izplačilom dobroimetja.«

Ponudniki mobilnih storitev morajo zato do 10. avgusta 2023 v svojih splošnih pogojih poslovanja določiti postopek vračila, predvidevamo da bodo za naročnike pripravili ustrezen obrazec za povračilo dobroimetja.

Pri VZMD ugotavljamo, da ponudniki mobilnih storitev obrazcev za povračilo dobroimetja zaenkrat še niso pripravili, zato smo sami sestavili poenostavljen obrazec, ki naročnikom omogoča hitro in enostavno uveljavljanje pravice. Če želite uveljaviti svojo pravico do povračila dobroimetja, lahko s klikom na spodnjo povezavo prenesete obrazec, ga izpolnite in naslovite na vašega operaterja.

Prijavite se